Świeże i wysokiej jakości dania.
Zakupy powyżej 300zł doręczamy za darmo!
Produkty zamówione na naszej stronie mogą zostać wysłane za pośrednictwem firm kurierskich DPD, InPost.
Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.
Istnieje również możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście w naszym punkcie w Katowicach na ul. Porcelanowej 23.
Koszt przesyłki jest obliczany automatycznie na podstawie jej wymiarów oraz wagi.
Wysyłamy tylko i wyłącznie przesyłkami rejestrowanymi z potwierdzeniem nadania i odbioru, będącego w razie niedostarczenia przesyłki podstawą do jej reklamacji.
DARMOWA DOSTAWA DPD PICKUP / AUTOMATY PACZKOWE
Przy zakupach za 350 zł dostawa do punktów DPD Pickup GRATIS !
Punkt odbioru DPD Pickup : 10,99 zł
Punkty odbioru DPD Pickup to:
Dokładną listę punktów, w których możesz odebrać przesyłkę, sprawdzisz, gdy będziesz składać zamówienie.
Kurier, przedpłata: 14,99 zł
Kurier, płatność przy odbiorze: 19,99 zł
Koszt przesyłki obejmuje kwotę ubezpieczenia o wartości zamówienia. Jeśli zauważysz, że taśmy lub opakowanie firmowe jest uszkodzone, sprawdź w obecności kuriera czy zamówienie jest kompletne.
W dniu przyjazdu kuriera otrzymasz maila z numerem telefonu do kierowcy.
Jeśli stwierdzisz braki w zamówieniu, sporządź z kurierem protokół szkody.
Jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji w przypadku niekompletności zamówienia.
Paczkomat® 24/7: 12,99 zł
Od godziny 17 w czwartki do godziny 14 w piątek wysyłamy z usługą dostawą w weekend.
Do skrytek Paczkomat® 24/7 doręczamy zamówienia o maksymalnych wymiarach: 39 cm x 36 cm x 62 cm i wadze do 25 kg.
Masz 48 godzin, aby odebrać przesyłkę ze skrytki. Jeśli wiesz, że nie zdążysz, 12 godzin przed upływem terminu odbioru możesz przedłużyć czas na odbiór o 24 godziny.
Zrobisz to przez aplikację InPost.
ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
W celu śledzenia przesyłki należy podać poprawny adres mailowy oraz numer telefonu podczas składania zamówienia.
Numer listu przewozowy zawsze jest wysyłany podczas odbioru paczki przez przewoźnika.
W przypadku nie otrzymania numeru listu przewozowego prosimy o kontakt z nami pod numerem [numer telefonu]
OPÓŹNIENIA W DOSTAWACH
W przypadku opóźnień w dostawach z naszej strony jak najszybciej informujemy klienta o zaistniałej sytuacji.
Zdarza się jednak, że wybrana firma kurierska posiada aktualnie opóźnienia w dostawach. W takich sytuacjach najlepszą opcją jest kontakt na infolinię firmy kurierskiej, która aktualnie obsługuje zamówioną przesyłkę.
Infolinia DPD
Telefony stacjonarne: 801 400 373
Telefony komórkowe: 22 577 55 55
Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 – 19:00 oraz w Soboty w godzinach 8:00 – 14:00.
Infolinia InPost
Telefon: 722 444 000
Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 7:00 – 22:00, Soboty w godzinach 8:00 – 20:00, Niedziele w godzinach 8:00 – 18:00 (dla usługi paczkomatowej) oraz Święta w godzinach 8:00 – 16:00 (dla usługi paczkomatowej).