Świeże i wysokiej jakości dania.

Zakupy powyżej 300zł doręczamy za darmo!

Pewna i szybka dostawa

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy


Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość – czyli np. zakupów w naszym sklepie internetowym.

Aby to zrobić, wystarczy, że prześlesz nam swoje oświadczenie o odstąpieniu. Możesz to zrobić w prosty sposób – np. wysyłając e-mail na adres: [do uzupełnienia]


Następnie odeślij zakupiony produkt na adres:
[do uzupełnienia]

Prosimy, abyś zrobił to możliwie szybko, ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu.

Masz na to 14 dni od momentu, kiedy Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba – inna niż kurier) odebrałeś zamówienie.


Jeśli zamawiałeś kilka produktów osobno, termin liczymy od dnia, w którym dotarła do Ciebie ostatnia paczka.

Jeśli zamówienie było wysyłane w częściach, liczymy od dnia, w którym odebrałeś ostatnią część.

Do zachowania terminu wystarczy, że wyślesz oświadczenie przed jego upływem – nie musisz wtedy jeszcze odesłać produktu.

Po otrzymaniu Twojego oświadczenia oraz towaru zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy (zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie).

Zrobimy to jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu, aż produkt wróci do nas albo prześlesz nam dowód nadania przesyłki – zależnie od tego, co nastąpi wcześniej.

Wyjątki

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy m.in.:

  • produktów szybko psujących się lub z krótką datą przydatności,
  • produktów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia,
  • rzeczy, które po dostarczeniu zostały nierozerwalnie połączone z innymi produktami.

 

Szczegółowe informacje o odstąpieniu od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [do uzupełnienia] lub drogą pocztową na adres [do uzupełnienia]

Reklamowany towar należy wysłać na adres: [do uzupełnienia]

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
  • złożyć oświadczenie: (o obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej).

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.