Świeże i wysokiej jakości dania.

Zakupy powyżej 300zł doręczamy za darmo!

Pewna i szybka dostawa

Dostawy

Produkty zamówione na naszej stronie mogą zostać wysłane za pośrednictwem firm kurierskich DPD, InPost.

Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.

Istnieje również możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście w naszym punkcie w Katowicach na ul. Porcelanowej 23.

Koszt przesyłki jest obliczany automatycznie na podstawie jej wymiarów oraz wagi.

Wysyłamy tylko i wyłącznie przesyłkami rejestrowanymi z potwierdzeniem nadania i odbioru, będącego w razie niedostarczenia przesyłki podstawą do jej reklamacji.

DARMOWA DOSTAWA DPD PICKUP / AUTOMATY PACZKOWE


Przy zakupach za 350 zł dostawa do punktów DPD Pickup GRATIS !

Punkt odbioru DPD Pickup : 10,99 zł

Punkty odbioru DPD Pickup to:

  • Automaty DPD,
  • sklepy Żabka i inne punkty, w których możesz odebrać zamówienie.

Dokładną listę punktów, w których możesz odebrać przesyłkę, sprawdzisz, gdy będziesz składać zamówienie.

Kurier, przedpłata: 14,99 zł 

Kurier, płatność przy odbiorze:  19,99 zł

Koszt przesyłki obejmuje kwotę ubezpieczenia o wartości zamówienia. Jeśli zauważysz, że taśmy lub opakowanie firmowe jest uszkodzone, sprawdź w obecności kuriera czy zamówienie jest kompletne.

W dniu przyjazdu kuriera otrzymasz maila z numerem telefonu do kierowcy.

Jeśli stwierdzisz braki w zamówieniu, sporządź z kurierem protokół szkody.

Jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji w przypadku niekompletności zamówienia.

Paczkomat® 24/7:  12,99 zł 

Od godziny 17 w czwartki do godziny 14 w piątek wysyłamy z usługą dostawą w weekend.

Do skrytek Paczkomat® 24/7 doręczamy zamówienia o maksymalnych wymiarach:  39 cm x 36 cm x 62 cm i wadze do 25 kg.

Masz 48 godzin, aby odebrać przesyłkę ze skrytki. Jeśli wiesz, że nie zdążysz, 12 godzin przed upływem terminu odbioru możesz przedłużyć czas na odbiór o 24 godziny.

Zrobisz to przez aplikację InPost.

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI


W celu śledzenia przesyłki należy podać poprawny adres mailowy oraz numer telefonu podczas składania zamówienia.

Numer listu przewozowy zawsze jest wysyłany podczas odbioru paczki przez przewoźnika. 

W przypadku nie otrzymania numeru listu przewozowego prosimy o kontakt z nami pod numerem [numer telefonu]

OPÓŹNIENIA W DOSTAWACH


W przypadku opóźnień w dostawach z naszej strony jak najszybciej informujemy klienta o zaistniałej sytuacji.

Zdarza się jednak, że wybrana firma kurierska posiada aktualnie opóźnienia w dostawach. W takich sytuacjach najlepszą opcją jest kontakt na infolinię firmy kurierskiej, która aktualnie obsługuje zamówioną przesyłkę.

 

Infolinia DPD

Telefony stacjonarne: 801 400 373
Telefony komórkowe: 22 577 55 55


Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 – 19:00 oraz w Soboty w godzinach 8:00 – 14:00.

 

Infolinia InPost

Telefon: 722 444 000

Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 7:00 – 22:00, Soboty w godzinach 8:00 – 20:00, Niedziele w godzinach 8:00 – 18:00 (dla usługi paczkomatowej) oraz Święta w godzinach 8:00 – 16:00 (dla usługi paczkomatowej).